مشاوره تلفنی انتخاب رشته غیر انتفاعی
نوشته شده توسط : نویسنده 1

مشاوره تلفنی انتخاب رشته غیر انتفاعی

  • مشاوره تلفنی انتخاب رشته غیر انتفاعی، مشاوره تلفنی
  • دانشگاه غیر انتفاعی، لیست دانشگاه های غیر انتفاعی
  • لیست رشته های دانشگاه غیر انتفاعی، مشاوره حضوری
  • هزینه دانشگاه غیر انتفاعی، دفترچه انتخاب رشته غیر انتفاعی

دانشگاه غیر انتفاعی، دانشگاهی معتبر است و هنگام فارغ التحصیل شدن دانشجویان مدرک معتبری را ارئه می دهد. البته لازم به ذکر است که به طور کلی حدوداً 14 دانشگاه غیر انتفاعی داریم.

خیلی از متقاضیان شرکت در این دانشگاه در مشاوره تلفنی انتخاب رشته ی دانشگاه غیر انتفاعی از ما می پرسند که در چه مقطعی و چه رشته ای می توانند در این دانشگاه شرکت کنند؟

دانشگاه غیر انتفاعی در مقاطع کاردانی، کاردانی به کارشناسی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری رشته های مختلفی را ارئه می دهد.

البته یک استثنا هم وجود دارد، این که در مقطع کاردانی به کارشناسی داوطلب به صورت بدون کنکور و بر اساس معدل وارد دانشگاه غیر انتفاعی می شود.

در بقیه ی مقاطع متقاضی باید با کنکور وارد شود.

 



 

دانشگاه غیر انتفاعی سطح علمی بالایی دارد و حتی به صورت مجازی نیز می توانید در این دانشگاه ادامه تحصیل بدهید.

شما می توانید در مشاوره تلفنی انتخاب رشته غیر انتفاعی از مشاوران خانه مشاوره در باره ی رشته های پزشکی و پیراپزشکی سؤال کنید.

دانشگاه غیر انتفاعی رشته های پزشکی را بدون کنکور ارائه نمی دهد ولی بعضی از رشته های پیراپزشکی را طبق قوانین و شرایطی ارائه می دهد که داوطلب می تواند در این رشته ها با رعایت شرایط شرکت کند.

در سال های اخیر ظرفیت پذیرش مقاطع ارشد و دکتری دانشگاه غیر انتفاعی بیشتر شده است.

متقضایان می توانند هم از طریق کنکور و هم به صورت بدون کنکو (بر اساس سوابق تحصیلی) در دانشگاه های غیر انتفاعی، در رشته ی مورد علاقه شان ادامه تحصیل بدهند.

سراسری
آزاد
پیام نور
غیر انتفاعی
علمی کاربردی

اگر می خواهید از طریق کنکور وارد دانشگاه غیر انتفاعی شوید، باید در کنکور سراسری شرکت کنید. و همچنین می توانید قبل از انتخاب رشته ی اصلی از نرم افزار انتخاب رشته استفاده کرده و ببینید که در سال های گذشته چه کسانی با چه رتبه ای و در چه محلی قبول شده اند.

قبل از انتخاب رشته و استفاده از نرم افزار انتخاب رشته هم می توانید بعد از کنکور سراسری از نرم افزار تخمین رتبه استفاده کنید.

متقاضیان ثبت نام در دانشگاه غیر انتفاعی، حتی اگر هم بدون کنکور بخواهند وارد این دانشگاه ها شوند، می توانند از نرم افزار بدون کنکور استفاده کنند.

در مشاوره تلفنی انتخاب رشته ی غیر انتفاعی، علاوه بر انتخاب رشته، زمان اعلام نتایج، زمان تکمیل ظرفیت، اعلام نتایج تکمیل ظرفیت و … نیز اعلام می شود.

اما یادتان باشد که دانشگاه های غیر انتفاعی با مؤسسات غیر انتفاعی متفاوت اند. مؤسسات غیر انتفاعی به تدریس مباحث غیر دانشگاهی می پردازند.

انتخاب رشته ی دانشگاه غیر انتفاعی همزمان با دانشگاه سراسری می باشد و زمان اعلام نتایج هم، همزمان با زمان اعلام نتایج انتخاب رشته ی سراسری می باشد.

خانه مشاوره در موضوعات زیر به شما مشاوره می دهد:

  • مشاوره تلفنی انتخاب رشته غیر انتفاعی، پیراپزشکی غیر انتفاعی
  • پزشکی غیر انتفاعی، رشته های غیر انتفاعی
  • نام دانشگاه غیر انتفاعی، مؤسسه غیر انتفاعی
  • سامانه هوشمند مشاوره تلفنی و پاسخگویی به سؤالات

 

 

داوطلبان کنکور سراسری جهت اشنایی با فنون انتخاب رشته در کانال خانه مشاوره به ادرس telmoshavere@ عضو شوند.




:: برچسب‌ها: مشاوره تلفنی انتخاب رشته غیر انتفاعی,مشاوره انتخاب رشته,مشاوره دانشگاه های غیر انتفاعی,لیست دانشگاه های غیرانتفاعی,مشاوره تلفنی لیست رشته های دانشگاه غیرانتفاعی,مشاوره هزینه های غیرانتفاعی,مشاوره تلفنی و پاسخگویی به سوالات غیرانتفاعی ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: